niedziela, 12 maja 2019

Wracam do Was




Cześć,
Jest niedzielne popołudnia i kiedy piszę do Was ten post, to w Poznaniu wielcy blogerzy tego świata doszkalają się i wymieniają doświadczeniami. Też miałam tam być, ale z różnych powodów nie pojechałam. Zdarza się. Ta konferencja miała być dla mnie powrotem do przeszłości, poczuciem jak to jest być częścią blogowego świata. Chciałam odświeżyć swoją wiedzę i swoje umiejętności. Jednak nie udało się. Myślice czy jestem załamana? Nie jestem. Mam weekend dla siebie i mam plan zrealizować swoje plany. A jednym z nich jest powrót do blogowego świata i do mojego bloga English with Ann.

Myśl o powrocie do blogowania kłębi się w mojej głowie od bardzo dawna, bo od dawna mi tego brakuje. Brakuje mi kontaktu z Wami, pisania postów, pokazywania Wam, że angielski nie jest wcale taki straszny jak go malują (niczym ten diabeł).

I mimo, że nie narzekam na nudę, to brak blogowania odczuwam coraz bardziej.
Podczas mojej nieobecności na blogu wiele się u mnie działo. Jak zapewne pamiętacie, we wrześniu 2016 roku, po raz pierwszy światło dzienne ujrzał e-book dla anglistów EnglishLand. Dumnie tworzę kolejne e-booki, a w styczniu 2019 roku, wydaliśmy pierwszy e-book dla germanistów. Jestem z tego bardzo dumna, a duma jest tym większa, że otaczam się przy tym cudownymi ludźmi. Od tamtego czasu wydaliśmy już 15 e-booków dla anglistów oraz 3 dla germanistów, w tym e-booki tematyczne o Świętach Bożego Narodzenia oraz Wielkanocy. W tym czasie miałam również przyjemność wystąpić jako prelegent na zlocie anglistów (w Stryszawie w lipcu 2018) oraz na zlocie nauczycieli języków obcych w Sanoku (w sierpniu 2018). I nie powiedziałam jeszcze wszystkiego ;)

Od września 2018 roku jestem także dumną właścicielką szkoły językowej EnglishLand School w Garwolinie, w której pracuje z cudownymi dziećmi, młodzieżą i pełnymi zapału osobami dorosłymi. Dzielenie się wiedzą zawsze było dla mnie pasją i nigdy przenigdy nie czułam, że to jest moja praca. To pasja.
I to właśnie ta pasja sprawiła, że wracam do pisania bloga, wracam ze świeżą głową i pomysłami.

Trzymajcie za mnie kciuki.

Ściskam,



2 komentarze:

  1. Aniu czy pomagasz może w poprawianiu tekstów napisanych po angielsku ? Jako, że zakładam firmę w UK i mój j.angielski jest na poziomie podstawowym nie potrafie poradzić sobie na wypełnieniu mojej firmowej strony "Web Design, gdzie cały czas wydaje mi się, że moje opisy i teksty są jakies amatorskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skontaktuj się proszę ze mną na priv: english-with-ann@wp.pl
      Tam będzie nam łatwiej omówić, co dokładnie jest potrzebne i jak mogłaby wyglądać ewentulana współpraca.
      Ania

      Usuń