piątek, 10 kwietnia 2015

Wyniki konkursu


Przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu w ramach akcji "Znajdź Wielkanocne jajeczko". Pytanie brzmiało: 

          Jaka tradycja Wielkanocna w Wielkiej Brytanii jest dla Ciebie najciekawsza i dlaczego? 

Dostałam dwie odpowiedzi na podane przeze mnie pytanie. Jedna z nich została umieszczona na blogu (zmieniłam system komentarzy dlatego jej nie widać) a druga przesłana na maila. 






Wybór był trudny bo obie odpowiedzi dotyczyły podobnej tradycji. Chociaż Egg Rolls to tradycja amerykańska i corocznie takie zawody odbywają się w ogrodach Białego Domu w USA. 

Wybrałam odpowiedź Pani Ani, ponieważ pięknie nawiązała do Zmartwychwstania Pańskiego w sposób tradycyjny czym pięknie się wkomponowała w mój post. 
Pani Ania otrzymuje od Wydawnictwa PONS książkę "Angielski na wyspach". 




Odpowiedź Pani Agnieszki również jest piękna bo nawiązuje do brytyjskiej tradycji, którą cieszą się dzieci i nie tylko. Pani Agnieszka nie pozostanie bez nagrody niespodzianki. :) 

Drogie Panie, czekam na adresy pod które należy przesłać nagrody. Piszcie na maila:
english-with-ann@wp.pl 

Pamiętajcie, że wyniki naszego dużego konkursu dotyczącego odnajdywania jajeczek pojawią się w weekend. 

Obu Paniom dziękuję za udział w konkursie. 
Pani Ani życzę miłej lektury a Pani Agnieszce radości z niespodzianki.

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nagrodę. Na pewno się przyda. Zwłaszcza, że w tym roku planuję wycieczkę do Londynu :-)
    Pozdrawiam i będę tutaj zaglądać częściej.
    Ania

    OdpowiedzUsuń