czwartek, 31 grudnia 2015

Blogowanie pod jemiołą - wyniki konkursu



Jestem zaskoczona! Tyle zgłoszeń :) Zadanie wybrania trzech najlepszych było bardzo trudne. 


Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia!

Nagrody w konkursie ufundowało Wydawnictwo Preston Publishing ("Angielski w tłumaczeniach. Czasy"), Wydawnictwo Literackie ("Misja Rodzinka") oraz Wydawnictwo Compagnia Lingua ("Angielski w karteczkach"). 

Zwycięzcy, a w zasadzie zwyciężczynie, dostaną nagrodę niespodziankę. 

Książki i fiszki powędrują do:

Anonimowej (madziaa-3@o2.pl) za prawdziwy sens Świąt
Dla mnie najpiekniejsza piosenka to Mariah Carey All I Want For Christmas is You. Jest ona dla mnie kwintesencją sensu Świąt Bożego Narodzenia, w których według mnie nie chodzi o prezenty i ozdoby, bo choć nadają one klimat nie są najważniejsze. Najważniejsza jest bliskość drogich nam osób, które często w ciągu roku zajęte są pracą i codziennością nie mając wystarczająco dużo czasu aby okazać nam miłość. Święta są wyjątkowym czasem w roku kiedy mamy czas świętować wraz z nimi Narodziny Pana. Życzę wszystkim wspaniałych Świąt spędzonym w gronie rodzinnym,aby przygotowania nie przysłoniły nam ich prawdziwego sensu :)

Kingi (agnik56@onet.pl) za chęć do nauki języka angielskiego
Dla mnie najpiękniejszą piosenką jest Last Christmas Wham! Dlaczego? Bo gdy usłyszałam ją kilka lat temu to mocniej zainteresowałam się językiem angielskim. Byłam wtedy jeszcze na niskim poziomie, nie rozumiałam teksu, a ten utwór sprawił, że zaczęłam dociekać, szukałam tłumaczenia, a potem odkrywałam inne, równie świetne piosenki świąteczne po angielsku. Od tamtego czasu polubiłam brzmienie angielskiego, a Last Christmas mogłabym słuchać bez przerwy! 


Anonimowej (olka311@interia.eu) za dobroć 
Gdy myślę o Świętach i o piosenkach,jedno z pierwszych miejsc zajmuje "Mistletoe and wine" Cliff'a Richards'a. Uważam, że ma w sobie piękny przekaz, który każdy z nas powinien wziąć sobie do serca. Mówi o czasie spędzonym z rodziną, z dala od trosk dnia codziennego, problemów, walk toczonych między sobą, o tym by zaniechać, choć na tę krótką chwilę wszelkich urazów i pogodzić się z najbliższymi. Była to jedna z pierwszych piosenek, które przetłumaczyłam sobie z języka angielskiego. Przypomniała mi, że należy celebrować każdą chwilę spędzoną z rodziną, nie tylko w święta oraz o tym, że nic nie trwa wiecznie i w następnym roku możemy się spotkać w mniejszym gronie, o tym, że należy dawać od siebie dobro, a nie tylko je brać. Za każdym razem, gdy słyszę tę piosenkę, pojawia się na mojej twarzy uśmiech i zapominam o smutku. 

Gratuluję!


5 komentarzy:

  1. Ojej jak milo, ze zostalam wyrozniona :) Dziekuje bardzo!

    madziaa-3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Proszę się spodziewać maila w najbliższych dniach ze szczegółami.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale świetna niespodzianka noworoczna, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Proszę się spodziewać maila w najbliższych dniach ze szczegółami.

      Usuń