środa, 25 listopada 2015

prezenty z UK czyli moja wish-lista

25 listopada czyli czas na podróż po świecie razem z blogerami biorącymi udział w akcji "W 80 blogów dookoła świata". Jako, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia, postanowiliśmy opowiedzieć Wam nieco o prezentach. Dziś przeczytacie o "Prezentach dla fana Wielkiej Brytanii" Czyli taka moja prywata wishlista :) 
A dla przypomnienia, "W 80 blogów dookoła świata" jest akcją cykliczną i ma miejsce 25 dnia każdego miesiąca, podczas której blogerzy językowo-kulturowi piszą na jeden wspólnie wybrany temat. 
Miłej lektury! 




Moja prywatna wish-lista :)

1. mapa wielkiej Brytanii oraz Londynu

Wstyd przyznać ale jeszcze się nie dorobiłam, mino że odczuwam brak takiego gadżetu. Bo jak tu mówić o najciekawszych miejscach stolicy Wielkiej Brytanii nie pokazując ich palcem na mapie. Trudne zadanie. Zawszę muszę kombinować i szukać Internetu, żeby móc to jakoś zobrazować.

2. wszelkiego rodzaju gadżety
Jeden już mam :D Budka telefoniczna, double-decker bus, wszystko przyjmuję.

3. porcelanowa filiżanka
Tylko nie jakieś zamienniki fajansiarskie, tylko prawdziwa porcelana. A najlepiej z

kwiatowym motywem, z Union Jack też może być. Oczywiście do herbatki.

a do tego oczywiście

4. puszka z Union Jack na herbatę
bo przecież w czymś trzeba herbatkę przechowywać.

To było łatwe bo wiedziałam co chcę. Po czym zajrzałam na strony sklepów z przeróżnymi gadżetami i produktami z Wielkiej Brytanii. To był błąd. Jakbym chciałam uzupełnić powyższą listę to po pierwsze, nie starczyło by mi czasu, a po drugie - zasobów finansowych.

Jak jeszcze raz będę chciałam tam zajrzeć, to proszę powstrzymajcie mnie. ;) 

Ale to wszystko to nic. To tylko rzeczy, które ułatwiają nam życie. Dla mnie najważniejszym i najcenniejszym prezentem są uśmiechy i sukcesy moich małych przyjaciół. Tych większych też. To, że Pani w szkole pochwali, że przyniosą 5 ze szkoły, egzamin zdany na 100%. Żaden gadżet temu nie dorówna.


Zapraszam Was do lektury wpisów moich kolegów i koleżanek "po fachu". A jeśli piszesz bloga o języku obcym bądź o kulturze innego kraju, koniecznie do nas dołącz, napisz maila na adres: blogi.jezykowe1@gmail.com


Biały Mały Tajfun - Prezenty dla fana Yunnanu
Blog o tłumaczeniach i języku rosyjskim - Idealny prezent dla...
Między Francją a SzwajcariąPomysły na prezenty dla wielbicieli Szwajcarii
Szwajcarskie Blabliblu - Szwajcarskie prezenty świąteczne 
Angielska Herbata - Najlepsze pamiątki z Londynu


17 komentarzy:

  1. Tak, dobra porcelana nie jest zła. Jeśli z Wielkiej Brytanii to najlepiej w jakieś kwiatki. Stylowe? Kiczowate? Kwestia subiektywna, a pamiątka zostaje na zawsze (no ewentualnie do stłuczenia). :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak herbaciano się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mapę Szwecji u siebie na ścianie, więc rozumiem Twoje pragnienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie taki czas, że i ja będę codziennie oglądać Londyn :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam filiżanki! W zasadzie to tylko filiżanek używam. :)

      Usuń
    2. Uwielbiam filiżanki, ale nie używam, chyba, że mają odpowiednią pojemność - około pół litra... ;)

      Usuń
    3. ładna i zgrabna musi być :) no i użyteczna oczywiście

      Usuń
  5. A ja bym chyba poprosiła o jakiś gadżet związany z rodziną królewską ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Herbata oczywiście w przepięknej filiżance, tą którą tutaj wybrałaś jest idealna (niech już będzie bez flagi;) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś nabożnie wybierałam w Debenham'ie filiżankę na prezent. I kiedy, po wielu minutach namyślania się, która najładniejsza, wybrałam tę naj... odwróciłam spodek, a tam napis "Made in Poland". :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mapę Londynu kupiłam kiedyś przypadkiem na jakimś polskim lotnisku ;) Ale chyba ją gdzieś posiałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej Wish-listy mam tylko filiżanki i mapę ;) Bardzo fajna pamiątka z Londynu jak byłem

    OdpowiedzUsuń