środa, 10 czerwca 2015

ENGLISH IDOMS - revision 2


Mamy to! Po wielu bojach i pogubionych dniach mam dla Was zadania związane z kolorowymi idiomami. Idiomy, które pojawiają się w ćwiczeniach pojawiały się na blogu. Tych wpisów było sporo, bo aż dziesięć. Gotowi? 



Dla przypomnienia i dla tych, którym któryś z wpisów umknął >tutaj< znajdziecie wszystkie wpisy z angielskimi idiomami. 

Natomiast ćwiczenia, które dla Was przygotowałam znajdziecie >>>tutaj<<<. Jeśli ktoś z Was chce się upewnić czy dobrze zrobił ćwiczenia, proszę o maila. 

Adres do mnie znajduje się w stopce bloga (english-with-ann@wp.pl). 

Nie wahajcie się pisać do mnie, ja na każdy mail odpowiem. Może to nie będzie w przeciągu kilku minut ale odpowiedź jest gwarantowana. 

Good luck!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz