czwartek, 27 sierpnia 2015

September - month of languages

Czy wiecie kiedy jest obchodzony Europejski Dzień Języków Obcych? 26 września i został on ustanowiony z inicjatywy Rady Europy. W ten dzień w całej Europie organizowane są rożnego rodzaju wydarzenia o mniejszym bądź większym zasięgu. Ich celem jest promocja nauki języków obcych a także zachęcanie Europejczyków do dbania o bogactwo językowe i jego różnorodność. 

Z tej okazji blogerzy językowo-kulturowi przygotowali specjalną akcję - Miesiąc Języków, w którą także i ja postanowiłam się zaangażować. Jak sama nazwa wskazuje będziemy świętować aż cały miesiąc. 



O co chodzi? Przez cały wrzesień, autorzy blogów językowo-kulturowych będą zamieszczać posty, w których opowiedzą o np o tym jak Anglicy postrzegają Włochów albo jak spojrzeć na Francję oczami Szwedów. Różnorodność będzie ogromna. 

Dla wygody każdej ze stron przygotowaliśmy "rozkład jazdy", a wpisy będą się ukazywać o o godzinie 8.


1.09. (wtorek) – angielski


4.09. (piątek) – chiński


7.09. (poniedziałek) – francuski


10.09. (czwartek) – kirgiski


13.09. (niedziela) – niemiecki


16.09. (środa) – rosyjski


19.09. (sobota) – szwedzki


22.09. (wtorek) – włoski


25.09. (piątek) – polski



Do poczytania we wrześniu!



2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych wpisów i nie mogę się doczekać, czy spodoba się Wam moje spojrzenie na inne języki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę doczekać chociaż moje wpisy jeszcze w totalnym proszku :D

      Usuń